سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

ماموران پلیس آگاهی ساوجبلاغ، پس از نزدیک به چهار ماه اقدامات تجسسی و اطلاعاتی، ? تن را به عنوان مظنون به ارتکاب قتل فجیع امام جمعه اسبق هشتگرد دستگیر کرده اند.

حجت الاسلام عباس صبائی، امام جمعه اسبق هشتگرد شامگاه بیست و هفتم خردادماه امسال هنگام بازگشت از مسجد در چند قدمی خانه اش، توسط دو نفر سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت مورد حمله قرار  گرفت و بر اثر وارد آمدن ضربات مهلک چاقو به ناحیه گلو و پهلویش جان خود را از دست داد.

شنیده ها حاکی است: افرادی که در ارتباط با قتل حجت الاسلام صبائی بازداشت شده اند عموما وابسته به یک فرقه منشعب از دراویش اهل حق موسوم به "مکتبی ها" هستند که هم اینک تحت بازجویی و تحقیق کارآگاهان پلیس قرار دارند.

گفتنی است: فرقه " مکتبی ها" یک فرقه انشعابی از دراویش اهل حق بوده که در دهه چهل خورشیدی توسط نور علی الهی از رهبران اهل حق شکل گرفت. عمده هواداران این فرقه در نواحی مرکزی کشور در هشتگرد ساکن بوده و  تخریب قبر نورعلی الهی در سال ???? ـ سرکرده این فرقه که در سال ???? خورشیدی در تهران درگذشت و با انتقال جسدش به هشتگرد در محله ای که بعدها به "کوی نور" معروف گردید، به خاک سپرده شد ـ توسط شماری از اهالی که در میان آنان شماری از دراویش اهل حق نیز به چشم می خوردند، سبب بروز تنش های متعددی در این شهر گردید که برخی از آگاهان، قتل حجت الاسلام صبائی که در آن مقطع امامت جمعه هشتگرد را بر عهده داشته و همواره با فرق انحرافی به مقابله پرداخته بود را نیز در همین روند ارزیابی می کنند.


نوشته شده در یکشنبه 86/11/21ساعت 4:0 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان عزیزم

بعد از مدتها بلاخره فرصت راه اندازی کلوبی در نقد مکتب ننگین و ساختگی نورعلی الهی رو پیدا کردم از دوستان وبلاگی که در کلوب عضو نیستن و یا کسانی که تمایل به شرکت در بحثهای کلوب مکتب ابداعی رو دارن دعوت میکنم که به جمع ما بپیوندند.

دوستان و اعضا کلوب در نوشتن مطالب آزادند اما هدف از راه اندازی این کلوب تنها نقد مکتب ننگین و ساختگی نورعلی الهی هست نه اهل حق بنده در همین جا از عزیزان اهل حق درخواست شرکت در بحثها و نقدها را دارم.

امیدوارم در کنار هم و با هدفی مشترک پرده از چهره نفاق گونه این مکتب ساختگی برداریم.

لینک دعوت نامه عضویت در کلوب

لینک کلوب مکتب ابداعی

 


نوشته شده در جمعه 86/10/14ساعت 9:21 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak