سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

پرودردگارا من بر آنچه امر, فرمودی دعا و التماس به درگاهت به اطاعت فرمانت آمده ام و از تو اجابت دعایم  را می طلبم.پروردگارا نیت و قصد قلبم را در طاعتت پایدار گردان و معرفت و بصیرتم را درپرستش خود استوار ساز ومرا از اعمال خیر به کاری که جانم را از پلیدی و ناپاکی خطاو گناهان پاک سازد موفق بدار و مرا به آیین خود و آیین پیغمبر خویش هنگام رحلت بمیران. پروردگارا من با این حال و مقام از گناهان بزرگ و کوچک و زشتی های پنهان و آشکار و لغزشهای گذشته و آینده خود از همه به درگاه حضرتت توبه می کنم آنگونه توبه ای که دیگر به معصیت و گناه با نفس هم حدیث نکرده و ابدا بازگشت به خطا و عصیان در خیال به خاطر نگیرم.شرط من هم با تو ای پروردگار این است که آنچه نزد تو ناشایسته است به آن رجوع ننمایم و عهد کنم که ازین پس از جمیع نافرمانی ها دوری گزینم.ای خدا توبه ,نگهبان من از عصیان نتواند شد مگربه حفظ و نگهداری توومن از خطا خودداری نتوانم کرد مگر به قوت و نیروی حضرتت,پس بارالها تومرا به نیروی کافی که مقاومت تواند کردقوت و نصرت بخش و بر من عصمتی بگمار که منع آن کند.            (صحیفه سجادیه)
شب قدر..و این شب کدام است؟این امر بزرگ کدام است؟..آن شب  که از هزار ماه بهتر است .ان شب که فرشتگان فرود آیند و جبرئیل و روح الامین .فرشتگان فرود میایند ...مقدرات یه ساله عرضه میشود به نزد ولی مطلق زمان...!!منتظر کرم الهی  نشسته  که اگه بخواد با عدلش به حسابنشیند...چه ها که شود
تو این شبها..به یاد هم باشیم.

نوشته شده در جمعه 87/6/29ساعت 10:24 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |

      

                         نورعلی و دیدن پدر بعد از مرگ

 نورعلی در کتاب آثارالحق ج1گفتار1841 افاضه فرموده اند : دو سالی بود که از مرگ پدرم می گذشت خیلی دلم می خواست کسی را به هیکل ایشان ببینم. در تهران بودم روزی کسی را در خیابان به هیکل ایشان دیدم تند کردم تا به او رسیدم خودشان بودند برگشتند و تبسمی کردند فرمودند: (چون دلت می خواست مرا ببینی هر وقت بخواهی مرا همیشه به همین هیکل خواهی دید). این یک قرارداد خصوصی بود که فقط با شخص من گذاشتند. یک قرارداد عمومی هم دارند که هر کسی عصایشان را بگیرند و ذکر مخصوصی بخواند ایشان را خواهد دید. عبای نائینی را برای این دوست دارم که پدرم غالباً عبای نائینی می پوشیدند.

قبایشان را به هر کسی می بخشیدند درست به اندازه همان شخص می شد. ایشان متوسط القامه بودند وقتی قبایشان را به درویش ا...مراد که تقریباً دو متر قد داشت بخشیدند هم آستینش اندازه اش بود و هم همانطور که تا روی پای حاجی می رسید تا روی پای او هم می رسید.

راستی اگه کسی بخواد نورعلی رو ببینه باید چه کارهایی انجام بده و به چه چیزایی دست بزنه


نوشته شده در چهارشنبه 87/6/27ساعت 12:45 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak