سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

بر شما برادر و خواهر اهل حق بى گناه چنین قبولاندهاند که دین و مذهب چیزى است که از آباء و اجداد بارث رسیده و لذاست که در مرام خود چنان پایدارى نشان میدهید که اگر کسى به سبیل شما قیچى نزدیک کند یا خودت را ناقص کرده و یا او را بیچاره می نمائى شاید چنین خیال کردهاى که به موى سبیل تو حق آویزان شده که اگر آن مو زده شود حق افتاده و گم می شود.

دینى که نور على از طریق خواب براى شما ابداع کرده سبیل آنرا هم پسرش دکتر بهرام از طریق خواب از بین می برد آیا اینهمه آیات قران و دستورات آن و نهج البلاغه و کتب مذهبى بى اصل، ولى گفتار و چرندیات چهار درویش بنگى طنبور نواز وحى منزل است؟؟اگر می گوئید تابع قران هستید و اسلام و جمهورى اسلامى را قبول کرده و تابع رهبر هستید قران ماه رمضان را یکماه معرفى می کند.

قران در چندین آیه امر به نماز می نماید قران امر به حج و سایر احکام می کند.

رهبر تابع قران است پس چرا شماها انجام نمی دهید؟

و اگر می گوئید ما اصلاً کتابى را قبول نداریم چرا عقد و طلاقشان را در محضر مسلمانها انجام داده و کفن و دفن و قبر و سایر رسومات مرده هایتان را طبق رسوم مسلمانها انجام میدهید میدانید که بزرگانتان که عادت بخوردن نذورات شما پیدا نموده و شما بیچارهها را سرگردان نمودهاند چه خیانتى بشما نموده و چه لباسى را بر اندام شما پوشاندهاند؟ از بزرگان خود بپرسید منشأ این سه روز چیست؟؟؟ آیا سه نفرى که طاسى داشته همراه طنبور در کولاک زیر طاس رفته و در سه روزى که کولاک می کرد در زیر طاس طنبور می زدند و مناجات می کردند طاس آنها به بزرگى چه بوده که این سه نفر براحتى در زیر آن لانه نمودند؟ آیا آن سه نفر باندازه گنجشک کوچک شده بودند یا طاس خیلى بزرگ بود؟ و آیا چون ملائکه ها این سه روز را شب و روز گرسنه و تشنه ماندند چطور قران را که می فرماید (شهر رمضان الذى... فلیصمه...)

را رد می کنید و حرف چند نفر حقّه باز بى وجدان را که در هیچ عقلى نمی گنجد قبول می کنید؟


نوشته شده در شنبه 86/3/12ساعت 8:3 صبح توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak