سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

درخیلى از موارد کفر و الحاد چنان در لفافه و لابلاى مطالب نورعلی الهی مطرح مى‏شود که تشخیص آن به متخصص مربوط مى‏شود و ناگزیراً مى‏باید به پیشوایان مذهبى رجوع نموده و اگر باید به حکمى امت اسلامى به وظائف الهى خود آشنا شوند و عمل کنند حتماً فقهاى عالم اسلام که در حوادث واقعه حجت حضرت حجة بن الحسن العسکرى صاحب الامر و العصر و الزمان مى‏باشند و به امر حضرتش مى‏باید به آنان رجوع نمود مى‏توانند حکم بفرمایند.

با این که در آثار الحق و برهان الحق در معنا افکار و آراى نور على الهى انحراف از صراطى که پیامبران على الخصوص نبى مکرم اسلام ترسیم کرده‏اند بخوبى آشکار و نمایان مى‏باشد و خواننده اگر خود را فریب ندهد یعنى به تجاهل نزند بخوبى متوجه مى‏شود فتح اللّه جیحون آبادى معروف شده به نور على الهى نبوت پیامبران حتى خاتم الانبیاء محمد مصطفى صلوات اللّه علیهم اجمعین را باور ندارد یعنى نپذیرفته است.

اینک توجه عزیزان را به جواب استفتائاتی که از مراجع تقلید در مورد کتابهای «آثار الحق» و «برهان الحق» نورعلی الهی شده است جلب میکنم که آیا این آراءبا دیانت حقه اسلام خاصه مبانى اعتقادى شیعه مطابقت دارد یانه. خرید و فروش. نگاهدارى و مطالعه آن چه صورتى دارد؟ (کفریاتی که نورعلی در این کتابها گفته را در 6پست با نام حکم نورعلی در باره کفرنورعلی گرداوری کرده ام حتما خوانده شود)

فتاوى شخصیّتهاى علمى عالم تشیّع

حضرت آیة اللّه حاج شیخ لطف اللّه صافى گلپایگانى مد ظله العالى

       بعد از ارسال استفتاء در خواست دریافت کتاب را نمودند سپس چنین مرقوم داشته‏اند: »بسم اللّه الرحمن الرحیم دو جلد کتاب آثار الحق گفتارهائى از نور على الهى که متأسفانه در تیراژ ده هزار چاپ و منتشر شده و اصل شد بخشهائى از آن مطالعه شد این کتاب از کتب ضلال و متضمن مطالب باطله و مخالف اعتقادات اسلامیه و مشتمل بر خرافات بسیار است که اعتقاد به آنهاکفر و خروج از اسلام است طبع و نشر و خرید و فروش این کتاب و اجازه نشر ان همه حرام و موجب اضلال و مستوجب تعریز و تأدیب است و اللّه العالم لطف اللّه صافى.

حضرت آیة اللّه حاج سید محمد شاهرودى مد ظله العالى.

       در پى ارسال استفتاء در خواست کتاب را نمود ه بودند سپس در جواب مرقوم فرمودند بسمه تعالى آثار الحق گفتارهائى از نور على الهى داراى مطالب انحرافى و گمراه کننده وباطل وفاسد که با عقاید بزرگان علماء امامیه تطبیق نمى‏کند در لا به لاى گفتارها و عبارتهاى مختلف مؤلف کتاب زیاد است لذا خرید و فروش و نگهدارى آن براى کسانى که از عقاید صحیح و کامل مذهب حقه شیعه اثناعشریه اطلاع کافى نداندجائز نیست. محمدالحسینى الشاهرودى

حضرت آیة اللّه حاج سید محمد صادق روحانى مدظله العالى

       حضرت ایشان در جواب به مرقوم فرمودند: «بسمه جلت اسمائه این حرفها به هذیان اشبه است چنان چه صاحب آنهایعنى گوینده و نویسنده به هوش باشد چنین جملاتى بگوید منحرف و بى دین است و کتاب از کتب ضلال است و خرید فروش ان حرام است.30 شعبان 1419 محمد صادق الحسینى الروحانى»

ادامه دارد


نوشته شده در سه شنبه 86/4/19ساعت 12:48 صبح توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak