سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

سرانجام اربعین فرا می‌رسد، برای آ‌نان که دل در گرو محبت دوست دارند و جانشان جز با نام و یاد معشوق قرار نمی‌گیرد. اربعین فرصتی است برای اندیشیدن، تفکر در حکمت این فراز بی‌فرود در عالم، تأمل در علت این تلاطم بی‌بدیل در خلقت و فحص در پی دلیل این محشر کبری که از ازل تا ابد خلایق را شاهد حیرتزده خود ساخته است.

السلام علیک یا اباعبدالله

و این بار نوبت عقیله بنی‌هاشم(س) است که کار ناتمام حسین(ع) به پایان رساند و آنگاه که سر حنجر بریده بر فراز نی به نظاره نشسته، این زینب(س) است که سراسیمه به میان پیکرهای بی‌سر می‌شتابد و پس از یافتن تن پاره‌پاره برادر، بدن صدچاک حسین(ع) را بر دستان رنجور و خسته خود به سوی آسمان می‌گیرد و ندا برمی‌آورد که «اللهم تقبل منا هذا القلیل» بارالها، این قربانی ناچیز در برابر عظمتت را از ما بپذیر و اگر نیک بنگری، این صدای علی(ع) و زهرا(س) است که از بغض فروخورده زینب(س) به گوش می‌رسد و این دستان آدم، ابراهیم، اسحاق(س) و احمد(ص) است که به بازوان ناتوان زینب(س) در برداشتن این بار سنگین مدد می‌رساند. سخن زینب ترجمان «قالوا بلی» است که در ازل مایه خلقت انسان شد و خون حسین(ع) بهای سنگینی است که حق از خلق می‌ستاند تا به رغم این همه ناسپاسی و ظلم فرزندان آدم برابر حضرتش، آفرینش انسان معنا یابد.
و اکنون کاروان حسین(ع) به اربعین رسیده است، اندکی مجال می‌دهد تا همراهان تازه به این قافله بپیوندد و به زودی حرکت را به سوی عاشورایی دیگر برای رسیدن به عبودیت از سر خواهد گرفت و کیست که حسین(ع) را در این فانی شدن و در شرمگینی و خضوع، در عین از خودگذشتگی در راه معبود همراهی کند؟


نوشته شده در چهارشنبه 86/12/8ساعت 5:45 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |

توبه گرگ مرگه

 وقتی نور علی الهی مورد کم لطفی اهل حقها قرار گرفت برای اینکه خود را از این غربت نجات دهد با ورود به دفتر آیت اله بروجردی به همراه چند تن دیگر اعلام نمود که من شیعه هستم و از اهل حق توبه نموده ام.که با این کار کمی موقعیت خود را تثبیت کند.نوه ایت الله بروجردی در این جریان حضور داشته و بعد از چاپ کتاب برهان الحق و ..... موضع گیری بر علیه نور علی نموده است که بدین شرح است:

......نامبرده یعنی نور علی الهی که متاسفانه نوشته های او را این اواخر با نام بی مسمای "آثارالحق" و "برهان الحق" انتشار داده اند با جمعی از افرادی که با او هم عقیده بوده اند به آیت الله بروجردی (ره) رجوع نمودند و از عقایدی که داشتند توبه نمودند. ولی گویا متاسفانه این توبه را به لحاظ تخطئه سایر خاندانهای اهل حق و جلب توجه شیعیان انجام دادند تا بتوانند تحت پوشش این شهرت بکار خود ادامه دهند. ان شاء الله نسل جوان و تحصیل کرده ما به این مورد توجه داشته باشند که صاحبان این گونه گفتارها نظری جز هدم دیانت حقه ندارند.


نوشته شده در یکشنبه 86/12/5ساعت 8:17 صبح توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak