سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

شیخ جانی خواهر نورعلی الهییکی از دوستانی که مطالب وبلاگ بنده را پیگیری می کنند یک خاطره ای را از دیداری که با شیخ جانی خواهر نورعلی داشته اند را برای من ایمل کردند که برای بنده جالب بود و ضمن تشکر از این دوست عزیز عین آن مطلب را بدون دخل و تصرف در اختیار دوستان قرار میدهم.
خانم ملک جانی ملقب به (حضرت شیخ) خواهر نورعلی از متنفذان فرقه نورعلی الهی و ساکن روستای جیحون آباد بوده است. محل سکونت وی در بالای روستا و مشرف بر سایر خانه های روستا واقع شده است که حیاطی است وسیع و گسترده و در اطراف آن درختان جنگلی با ارتفاع بلند دیده می شود، در قسمت راست حیاط آشپزخانه بزرگی بود که چند نفر مرد و زن در آن مشغول آشپزی بودند و در قسمت عقب حیاط در سمت راست جمخانه وسیع و مجهزی است که محل برگزاری مراسم مذهبی پیروان این فرقه اهل حق است، محل سکونت حضرت شیخ ( خانم ملک جانی) در مجاورت این جمخانه واقع شده بود.
ابتدا به ما اجازه ملاقات داده نمی شد ولی پس از اصرار پذیرفتند که با ایشان ملاقات کنیمف وقتی وارد خانه شدیم زن بسیار فرتوتی را دیدیم که در بستر بیماری افتاده بود و تمام بدنش متشنج و لرزان بود، ماکس اکسیژن به صورتش زده بودند و با اکسیژن تنفس می کرد.
خانم تحصیل کرده ای بر بالین او نشسته بود که که از وی پرستاری می کرد که بعداً متوجه شدیم او را از تهران برای پرستاری و مراقبت از حضرت شیخ به آنجا اورده اند. پس از اینکه نشستیم، خانم پرستار ضمن سؤالات متعددی، جویای این بود که ما از کجا و از چه نهادی آمده ایم؟...
ادامه دارد....

 


نوشته شده در یکشنبه 87/11/13ساعت 10:34 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak