سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

نورعلی الهی از جمله مسلک‌آوران ابداعی است که درباره زمان و اختراع «دین ابداعی» خود می‌نویسد: «در زیارت نجف که بودم، سؤال کردم، خداوندا، این رویه‌ای که من اتخاذ کرده‌ام آیا اشتباهی دارم یا نه؟ شب، حضرت مولا آمدند و فرمودند: دین تو دین ابداعی است ولی نیک ابداعی است، در این موقع پرده عوض شد و دیدم دو نفر آمدند و با هم صحبت می‌کنند، یکی به دیگری می‌گوید: دیدی که خود مولا آمد و دین فلانکس را تصویب نمود، پس فلانکس پیغمبر شد»!!!

و باید دانست این دین ابداعی همان مقرراتی است که از «جوهرکشی اصول تمام ادیان اعم از اوامر و نواهی» فراهم آمده، که در حقیقت نه مجوسیت است نه نصرانیت و نه مسیحیت و نه اسلام، و نه مسلک اهل حق بلکه همان جوهرکشی تمامی ادیان می‌باشد یعنی با آنکه «عصاره اساس تمام ادیان» است به هیچ دین آسمانی شباهت ندارد.

نورعلی در صورتی که یقین داشته‌ باشد محمد (ص) پیشوای عظیم‌الشأن اسلام خاتم پیامبران است و آیین آسمانی اسلام آخرین مرام الهی می‌باشد. درباره دین می‌گوید: «مرام ما آخرین مرام و تا قیامت هر وقت اسمی از دین بیاید همین است» (آثار الحق ج 1 ص 20 گفتار 42) یعنی اسلام آخرین مرام الهی نیست و پیامبر اکرم خاتم پیامبران نیم‌باشد و برای اینکه منظور خویش را کامل گرداند «سرانجام» را کتاب این دین دانسته و آن را با «هزاران تحریف و تحذیف» «عین قرآن» (آثار الحق ج 1 ص 495 گفتار 8 ـ577) می‌داند. نور علی در معنی نه رسول خدا را خاتم پیامبران می‌داند و نه قرآن را آخرین کتاب آسمانی. در صورتی که در جاهای گوناگون مدعی تشیع می‌باشد.

علاوه دین ابداعی با این که «جوهره ادیان» است و«عصاره کشی»از حق و باطل می باشد به اعتبار این گفته نورعلی که به تائید آقای بهرام الهی هم می گوید:«دین باطل،دینی را گویند که بانی آن پیغمبر فرستاده از طرف خدا نباشد»(آثارالحق ج1ص290اواسط گفتار957)با این استدلال پس چون شخص او که آورنده«دین ابداعی»پیامبر نمی باشد «دین ابداعی»اش هم باطل است.و اگر بخواهد ادعای پیامبری کند می گوئیم شما مدعی اسلامیت و مذهب تشیع می باشید.

یاعلی


نوشته شده در پنج شنبه 86/8/3ساعت 8:21 صبح توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak