سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

امروز داشتم نظرات وبلاگ رو چک می کردم که متاسفانه به خبری برخورد نمودم که یادآور مرگ شخصیتی در گوتنبرگ بود. آندفعه پیکر شخصیتی به نام خلیل عالی نژاد را به آتش کشیدند و امروز با چاقو ناجوانمردانه به شخصیتی سیاسی .و علمی و مذهبی حمله ور شده اند.

گروه مکتب در چارت تشکیلاتی خود شاخه ای دارد به نام شاخه ترور/این شاخه از وقتی به وجود آمد که عمه جان شیخ جانی روی کار آمد.این قسمت از این گروه توسط سیستمهای اطلاعاتی برون مرزی هدایت می شود.هر گاه احساس خطر از طرف شخص یا شخصیتی نمودند دست به ترور و حذف اینگونه افراد می زنند.

امام جمعه قدیم هشتگرد به نام حاج صباحی از جمله افراد فعال محلی در مبارزه با اهل حق مکتبی بود که بارها توسط بزرگان و سران این فرقه تهدید به مرگ شده بود.{به نقل از اعترافات شفاهی سیاوش نخبه زعیم} در شب شهادت حضرت زهراء سلام الله علیها در کنار منزل خود به ضرب چاقو به شهادت رسید.روحش شاد و یادش گرامی.به محض دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه خبرها را به اطلاع شما می رسانم.

در نظام جمهوری اسلامی اینگونه ....مسئولین به هوش باشید؟چرا؟اگر لحظه ای از کوتاهی شما باشد جوابی خواهید داشت!؟

مطالب فوق بر گرفته شده از وبلاگ اهل حق و آئین یاری

به زودی مطالب جدید و خواندنی از شیخ جانی این پیرزن نابینا را برای خوانندهای عزیز قرار خواهم داد.البته همراه با عکسهایی از این عجوزه پیر.


نوشته شده در سه شنبه 86/3/29ساعت 10:33 صبح توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak